hAAAAAAAA,,...,,,,mASOK!!!,,,,

~blog x semestinya tempat nak cerita masalah
~blog x semestinya tempat meluahkan perasaan..
~blog x semestinya tempat nak seb rahsia
~blog x semestinya tempah nak kutuK menGUtUk!!
~blog x semestinya diupdate hari,,
~jadi,,,,,,,
~bloG itu unIversaL,, ^_^

sebab ini lah ia dipanggil "the stylishsoleysoley"

sebab ini lah ia dipanggil "the stylishsoleysoley"
mira,bella,israq,fahan,mawi,mieyra,,thanx kat korang sebab bagi ilham buad blog nie,,nama yang style lar kan,,rindu dengan kenangan mase di KuLim,hopefully dapat ketemu korang lagi lar keyh,,,!!be followers ,, ^_^

anak2 en REd sekaliaN..

anak2 en REd sekaliaN..
"DOE',,anak-anak en Red ,,koang lah pahit manis aku mase blaja nie,,walaupun belainan perangai,otak,saiz,asal,tempat,tpi korang tetap besT,,masiNg2 ade kelebihan tersendiri,,semoga persahabatan ini akan terus terjalin hingga bila-bila ^_^

Monday, June 6, 2011

camane nak atasi nie??

hey korang,,,,,,lame xupdate blog nie,,,busY dgn lab,assignment,test,kuiz,,,dah nak final dah nieY,,,,heee,,,aku ade 1 problems yang aku kena atasi dah aku mermelukan nasihat dari korang camane aku nak atasi bende2 camniey,,,yelah ,,aku nie dah nak exam tapi susah nak fokus pada study nie,,,,,nak test ,malam masih buad assignment g,padahal asignment 2 dah seminggu lepas puye kerja,,,lagi 1,,kalau dah menghadap facebook,blog,,memang dah xingat kerja dah,,nie lah sebab2 utama kenapa aku gagal dulu kowt,,if x,dah xbuad SS dah sekaraNg,,???if aku xdapat atasi masalh utama nie,,camane aku nak lulus dgn cemerlangnye ntok SS nie,,nak memperbetOlkan pointer yang dah jaTuh,,,,kawan2,,tolong r bagi nasihat,pendapat atau cara korang sendiri ketika mengatasi masalah macam nie,supaya boleh aku praktikan dalam life aku,,,adiOAs^_^

No comments:

Post a Comment