hAAAAAAAA,,...,,,,mASOK!!!,,,,

~blog x semestinya tempat nak cerita masalah
~blog x semestinya tempat meluahkan perasaan..
~blog x semestinya tempat nak seb rahsia
~blog x semestinya tempah nak kutuK menGUtUk!!
~blog x semestinya diupdate hari,,
~jadi,,,,,,,
~bloG itu unIversaL,, ^_^

sebab ini lah ia dipanggil "the stylishsoleysoley"

sebab ini lah ia dipanggil "the stylishsoleysoley"
mira,bella,israq,fahan,mawi,mieyra,,thanx kat korang sebab bagi ilham buad blog nie,,nama yang style lar kan,,rindu dengan kenangan mase di KuLim,hopefully dapat ketemu korang lagi lar keyh,,,!!be followers ,, ^_^

anak2 en REd sekaliaN..

anak2 en REd sekaliaN..
"DOE',,anak-anak en Red ,,koang lah pahit manis aku mase blaja nie,,walaupun belainan perangai,otak,saiz,asal,tempat,tpi korang tetap besT,,masiNg2 ade kelebihan tersendiri,,semoga persahabatan ini akan terus terjalin hingga bila-bila ^_^

Thursday, June 16, 2011

hOW couLd U.. :'(

asslamualaikum ,,hai semUa,,,,,fuhhh,,!!sihat x,,,haaa,,hari 2 aku ade cite pasal kisah,,membe aku kne permain perasaan dGn awek die,,,kali nie,,aku nak cerita pasaL pkwe yang bermain kayu 3 dgn awek die,,awek die nie plak,,,membe baik,,kre baIK lah,,hehehe,,,boley laaa,,,,so,,,aku gelarkan membe aku nie "buDAK NAKaL" n balak die yang benGoNg nie "budaK xBToI",,so,,,citenye macam niey,,dieowg nie sebenonye dah lbrea,,(tapi kejab je)ade 1 malam,,balak die nie call budak nakal nie,,,die kate,,"URgeNT",,nak jmpa...sO...budak nakal nie pOn,,yang masiH rindukan balak die poN terus jumpa balak die,,on The way anto budak nakal nie balik,,,dgn cepaT balik die nie kate kat die "if nak coUpLe balik boleY x???"..so budak nakal nie tataw nak terima ke x???jadi die pon texT akU"nak couPle bali ke x???"aku just repLy baliK"ikT awak larr,,mane yanG terbaeK"...aku dah target bahawasanya die memang akan balik pada balak die 2,,BB,,sblm nie asyik cte pasal balak dieee jeee,,so,,,die ngn balak die macam biase,,,aku pon tmpang gembira bCoz die leh happy macam dulu,,huu,,,keesokan harinya,,,die supersunday ngn aku mase die kerja n cerita dari A-Z pasal balak die coUp blek ngn dia,,,,aq pon dga jeeee,,,,n die cakap,,,die xpasti ngtindakan die 2,,,die cakaP,,die takoT die kne balIk ,,die ditinggalkan,,,so aq pon xleh nak bagi pendapat or pape nasihaT,,,sebab die dah buad keputusan 2,,jadi die kne tanggung segalanya lepas nie,,,hmm,,mase 2,,aq taw,die memnag tersalah buad pilihan,,,nak cakap,,takot die gelisah xmasal jeee,,,,huh!!!,,lagi ile die cakap,,balak die buad rule baru,,"TAK bOlEH tGok foN die(fON balaK diE)"lagi laaaaa,,,kecurigaan berlaku disitu,,,tapi,,kawan aku nie,,"taKpe;;saya kuat,saya bolEh,saya taw die bZ,"cakap mase 2 boleh lah,,dah kene,,,baru taw,,nampak sgt balak die hide somethiNg,,,huh!!!,,semenjak dieowg coupe,,2 r first tyme n last jumpa,,,membe aku nie,,hari2 wisH guD nite kat balak die,,tapi,,xde reply langsung,,,hari msj,,calll,,,tapi balak die,,buad duNNo eee,,xangkat fon die,,,membe aku cakap kat aku,,balak die xde krediT,,,yekew????seminggu xde kediT???hampir 2 minggu macam 2,,,,ade 1 hari,,balak die datang,,,die kate kat aku,,kcian gla balak die,,,muke macam xcukuP tido,,,,die datang bCoz nak pinjam duit dari budak nakal nie,,,,pnjam xkesah lah,,,tapi,,dah lah lame xcntct,,,die datng,,amek duit,,n blah,,bukan nak borak ke,,ape ke,,humm,,kcian gla aku dga cam2,,,,tapi,,aku orang luar,,boleh bagitaw ape yang patot jee,,,,ade 1 hari lagi 2,,membe balak die datang jmpe budak degil nie,,,,n,,die cerita pasal ape yang balak die buad kat belakang budak nakal niee,,rupa2nya,,,balak kawan aku nie,,dah ade pasang laiN,,perempuan 2 nurse,,kaya,,ade kereta,umah,org kelantan plak 2,,,humm,,memang syOk lah kan,,,rupa2nya kereta yang digunakan mase dieowg keluar upenye kete awek die g1,budak nakal nie tawu,,,1 badan menggigil,,,cam nak pengsan,,n die cerita balik kat aku,,dalam keadaan sedih,,menangis,,,huh!!!aku pon dah xleh nak cakap ape,,nasi dah jadi bubur,,aku cuma cakap balik ape yang aku ase pada kawan aku nie,,,tapi,,die taye"knp,ape kurangnye die,ape slah die",,aku pon,,hmm,,,die masih cakap lagi,,ie syGkan balak die,,aku pon bgang,,dah buad die camtu,,layak ke nak disyG lagi????baru aku sedar,,laki boleh tinggalkan perempuan yang dia syG untuk org len,,dan perempuan boleh buad camtu pada lelaki yang dia syg nTok org laen,,dua2 saMA jeee!!!!!aku harap kawan aku 2,,terus tabah,,,jgn menanges jee,,,n anggap nie 1 dugaan n pengajaran,,baru aku sedar,,,sakitnya seseorang itu apabila diperlaku bergitu2,,,hmmm,,,aku pon diantara orang yang melakukan seperti itu,,,aku pon dah rasa silakukan seperti itu,,ape yang boleh dicakapkan,,fikirkan lah dulu,,dulu,,ble kte syg orG 2,,kte sanggp buad ape saja ntok die,,bile muncul org len,,,kte lupakan yang lama,,,ilang je sume kenangan macam 2 jee,,bile kite dah bosan kite cari lain,,camane dgn perasaan org yang kite tinggal 2??pasti ia pediH,,hMM,,,semoga kawan2 n yang lain,,hargailah ape yang kite pnh syG,,n if ditakdirkan tiada joDoh,,anggaplah sebagai suratan takdir,,adios ^_^

No comments:

Post a Comment